יום רביעי, 23 במרץ 2016

רכישת רכב עם 0 ק"מ מליסינג

ליסינג הוא ״שכר מכר״, כלומר שכירת מוצר במקום רכישתו במחיר המלא. בעת רכישת רכב באמצעות ליסינג ישלם הרוכש תשלום חודשי עבור השימוש ברכב, שיימשך לאורך פרק זמן מסוים אשר נקבע מראש בין הצדדים. בסיום התקופה יוכל הרוכש להחליט האם הוא משלים את הרכישה ע״י השלמת הפער הנותר ומשאיר את הרכב אצלו, או מחליף את הרכב ברכב חדש.

רכישת רכב בליסינג


השימוש הנפוץ בליסינג קיים בעיקר אצל חברות השוכרות רכבים עבור עובדיהן, אולם בשלוש השנים האחרונות החל גם השוק הפרטי להשתמש באפשרות זו ואנשים רבים רוכשים רכב בליסינג במקום לרכוש רכב חדש ישירות מהיבואן.

כיום קיימות מספר דרכים לרכישת רכב באמצעות ייד שנייה
  • מגרשים של חברות טרייד אין
  • מגרשים של סוחרים עצמאיים
  • בעלים פרטיים
  • מגרשים של חברות ליסינג

רכישת רכב עם 0 ק״מ מליסינג

שיטה חדשה אשר הפכה נפוצה יותר בשנים האחרונות: יבואן הרכב מוכר מכוניות חדשות לחברות ליסינג, אשר מצדן מקימות מגרשי ליסינג ומציעות מכוניות חדשות לחלוטין, עם 0 ק״מ במונה, במחיר מוזל בכעשרה עד חמישה עשר אחוזים ממחיר השוק המקובל.
חברת הליסינג רושמת את הרכב על שמה, כבעלים ראשון של הרכב. בעת רכישת הרכב מליסינג, הקונה הפרטי הופך להיות יד שניה בנוגע לבעלות על הרכב, אולם נהנה מרכב חדש לחלוטין, במחיר מוזל מאוד ביחס למחירי השוק. בשנת 2012 נמכרו כ-3,000 רכבים בשיטה הזו ומאז המספר הולך וגדל משנה לשנה וממשיך לצבור תאוצה.

לשיטת הליסינג מגוון יתרונות:


  • הנחה גדולה של 10%-15% ממחיר השוק על רכב חדש לחלוטין.
  • אחריות מלאה על הרכב - ממש כמו רכישה מיבואן.

אך יש לזכור כי בעת הרכב חל אובדן היד הראשונה ונהוג לצייד את הרוכש במכתב מטעם חברת הליסינג המעיד על רכישת רכב חדש עם 0 ק״מ, שתקף בעת מכירת הרכב לרוכשים הבאים.

לסיכום, רכישת רכב בליסינג היא האפשרות הנגישה ביותר שמוצעת היום למשפחות, לרכישת רכב חדש עם אחריות ו-0 ק״מ, בתשלום מופחת משמעותית ביחס למחירי השוק. ככל שתקופת החכירה תהיה ארוכה יותר, כך הריבית תהיה גבוהה יותר ולכן מומלץ לקצר ככל הניתן את תקופת החכירה. כמו כן, חשוב להצטייד במכתב רשמי מטעם חברת הליסינג המעיד על רכישת רכב בעל 0 ק״מ. חשוב מאוד גם להתאים את ההחזר חודשי בהתאם ליכולת הכלכלית

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה