יום ראשון, 26 ביוני 2016

אם אתם עומדים לצאת לנופש בחו"ל בקרוב, כדאי שתדעו כי פעמים רבות אתם יכולים למצוא דילים משתלמים יותר להשכרה של רכב בחו"ל דרך חברות בעלות סניפים גם בארץ.
ישנן חברות בינלאומיות רבות הפועלות גם בארץ וגם בחו"ל, ודרכן אתם יכולים לסגור את השכרת הרכב כבר מהארץ, לסכם את כל הפרטים בעברית בצורה שנוחה לכם וכמובן, להיות בטוחים שמיד עם הנחיתה יחכה לכם רכב מוכן ושלא תצטרכו להתחיל לחפש רכב להשכרה במדינה זרה.

מחירים נוחים ומבצעים משתלמים

אין ספק כי כשמחליטים להשכיר רכב בחו"ל, מדובר בהוצאה שיכולה לייקר מעט את החופשה שלכם (תלוי באיזה סוג של רכב אתם בוחרים). לכן, אם אתם רוצים לצאת לחופשה בצורה מסודרת יותר, להעריך את התקציב שלכם טוב יותר, להתמקח על המחיר בצורה נוחה יותר ובשפה שאתם מכירים ולהוזיל את עלויות החופשה בצורה משמעותית – התחילו כבר בארץ בחיפושים אחר דילים של חברות השכרת רכב.

דילים בחופשות וחגים

התקופות בהן ניתן למצוא דילים מיוחדים של חברות השכרת רכב הינן תקופות של חופשות ושל חגים. כשמחליטים להשכיר רכב לפני יציאה לחו"ל בתקופה של חג או של חופשה שקיימת רק בישראל, פעמים רבות מוצאים בארץ דילים שלא מוצאים בחו"ל.
לכן, אם אתם עומדים לצאת לחופשה בתקופה של חגים או בתקופה בה יש חופש בישראל, יהיה לכם הרבה יותר משתלם לחפש בארץ דילים מיוחדים של חברות בינלאומיות, וכך לחסוך בעלויות ההשכרה בצורה משמעותית.

מה חשוב לבדוק לפני שמשכירים רכב?


כשמחליטים להשכיר רכב, בין אם זה בארץ ובין אם בחו"ל, ישנם כמה דברים חשובים שעליכם לבדוק:
  • הרכב עצמו – בדקו היטב את המפרט של הרכב שאתם מקבלים כך שתוכלו להיות בטוחים בכך שאתם מקבלים רכב איכותי וטוב אשר ישמש אתכם בצורה הטובה ביותר בזמן הטיול, ושלא יקרה מצב בו תיתקלו בבעיות מכניות ברכב.
  • ביטוח – בדקו האם חברת ההשכרה כוללת את הביטוח במחיר, האם הביטוח מתאים גם לנהגים חדשים ומה בדיוק הביטוח כולל.
  • כיסא בטיחות – אם אתם יוצאים לחופשה עם ילדים, חשוב לכלול בחוזה ההשכרה כסאות בטיחות שיותקנו ברכב ושיוכלו לשמש אתכם בזמן הנסיעה בצורה הטובה ביותר.
  • דמי ביטחון – רוב חברות השכרת הרכב דורשות דמי בטחון אשר יוחזרו לכם במלואם בסיום ההשכרה, כאשר תחזירו את הרכב תקין – בדיוק כפי שקיבלתם אותו.


אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה